dilluns, 17 de novembre del 2008

ENTEVISTA - ENTEVISTANÇA.


La primera protagonista i al seu torn personatge misteriós de la setmana és una persona nova en el cole, aquest és el seu primer any, és de Palma.
I el que desitjam que estiga molt temps amb noltros podrà ser?.

PREGUNTES RÀPIDES, RESPOSTES BREUS.


En quin col.legi vas estudiar?


Col.legi Sant Agustí de Palma.

La teva pel.licula preferida?.
Dirty Dancing.

El teu llibre preferit?.
Cap en especial.

El viatge que més t'ha agradat?
A Viena

El viatge somiat que més t'agradaria realitzar?.
A New York.

Un record de la infància?.
Els caps de setmana a Santa Eugènia.

Com és el teu diumenge perfecte?
Si plou a casa i si no sortir en els amics.

Com és el teu dilluns perfecte?.
Al llit.

Com veus l'ampolla mig plena o mig buida?
Soc un poc pesimista, mig buida.

Què et duries a una illa deserta?.
Roba d'hivern, el meu home i el meu moix.

Com és la teva música preferida?.
M'agrada tot tipus de música però sobre tot la música pop.

Si un geni et concedeix tres desitjos què escolliries?.
Salut, tolerància i respecte per tothom.

Quin es el teu plat favorit?
La porcella al forn m'agrada molt.

Demana un desig...
Gaudir més dels bons moments de la vida

El dissabte se sabrà el resultat, no dubteu en fer comentaris donant la solució.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Yo creo que es Maria Jesus de la clase de los taurons.

Anònim ha dit...

Si el seu moix es diu "Humphrey", aleshores jo també crec que es tracta de la Mª Jesús!!

Anònim ha dit...

No sé perquè però crec que és na Vero!


una abraçada, Estefy

Anònim ha dit...

Bufff que dificil no?, pot ser jo també apostaré cap a na Mª Jesus. A sa pròxima posa-ho més fàcil.....

caty ha dit...

es la Vero, y lo se porque no habeis cambiado el nombre del archivo de la foto